Odpowiedzi

2010-03-24T16:52:04+01:00
Carpe Diem oznacza chwytaj dzień chwytaj chwilę. Moim zdanie żyjący według tej zasady człowiek nie przejmuje się przyszłością. Nie przejmuje się też kłopotem jeśli go nie ma. Stara się wykorzystywać życie i cieszyć się każdą chwilą. Tym samym każdy dzień jest dla niego ważny. Taki człowiek nie łapie depresji i nie ma wygórowanych oczekiwań. On po prostu żyje i to życie mu się podoba jakie by nie było.Takie życie jest wspaniałe ponieważ człowiek się nie zawiedzie a to co było zostawia tylko przyjemne wspomnienie które miło sobie przypomnieć. Gdyby wszyscy tak żyli świat byłby innym lepszym miejscem.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:54:39+01:00
Carpe Diem-chwytaj dzień

Jest to dla mnie motto życiowe. Każdy dzień jest dla mnie dniem udanym. Nawet te, w których dostanę złą ocenę, czy nakrzyczy na mnie mama. JA traktuję to jako wskazówkę do życia codziennego. Każdy dzień to nowe wyzwanie, które daj do myślenia. Nigdy nie należy przestawać dążyć do celu. Carpe Diem oznacza walkę i uśmiech-codzienny uśmiech na twarzy. Bez względu na wszystko czy nam coś się udzje czy też nie.Można by tu jeszcze wiele przykładów wymieniać na temat wartości tych dwóch, prostych słów. Prawdopodobnie wielu ludzi na całym świecie, przynajmniej kilka razy dziennie, przeważnie przed podjęciem jakiejś ważnej decyzji, powtarza sobie te dwa magiczne słowa, i myślę, że ci ludzie są szczęśliwi...
47 4 47