Krzyżówka: Rozwiąż logogryf, zapisz hasło i wyjaśnij jego znaczenie.
1.Umożliwia stułbi przytwierdzenie się do podłoża(na 5 liter)
2.Skupisko, które mogą tworzyć polipy parzydełkowców( na 7 liter)
3.Miejsce występowania dużej ilości koralowców(na 4 litery)
4.Znajduje się między warstwami komórek u parzydełkowców(na 8 liter)
5.Bezszkieletowe koralowce często żyjące w symbiozie z innymi organizmami(na 7 liter)
6.Swobodne pływająca forma parzydełkowców o parasolowatym ciele(na 6 liter)
7.Pospolity parzydełkowiec zamieszkujący wody Morza Bałtyckiego.(na 7 liter)
8.Jeden z największych krążkopławów i zarazem jeden z największych bezkręgowców(na 6 liter)
9.Części ciała parzydełkowców wyposażone w komórki parzydełkowe służące do zdobywania pokarmu i obrony(na 6 liter)
10.Skupienia komórek światłoczułych oraz komórek narządu równowagi obecnie na brzegu parasola chełbi(6 liter_spacja_7 liter)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:44:44+01:00
1.stopa
2.kolonia
3. rafa
4.mezoglea
5. ukwiały
6. meduza
7. chełbia
8. bełtwa
9. czułki
10. ciałka brzeżne

mam nadzieję, że pomogłam ;)
182 4 182
2010-03-24T16:45:31+01:00
1)Stopa
2)kolonia
3)rafa
4)mazoglea
5)-
6)meduza
7)chełbia
8)bełtwa
9)czółki
10)ciałka brzeżne
76 3 76
2010-03-24T16:54:27+01:00
I stopa
II kolonia
III rafa
IV mezoglea
V ukwiały
VI meduza
VII chełbia
VIII -
IX czułki
X ciałka brzeżne
66 3 66