Wypisz wyniki podanych działań w kolejności od najmniejszego do największego.

a) 7 + (-6), 18 + (-21), -7 + (-2), -17 + 15
b) -80 + 12, 24 + (-51), -29 + (-28), -73 + 17
c) 16 - 50, 27 - (-9), -5 - (-12), -48 - (-13)
d) -56 - 22, -60 - (-17), 28 - 72, -101 - (-29)

2

Odpowiedzi

2010-03-24T16:51:35+01:00
A) -9 , -3 , -2 , 1
b) -68 , -57 , -56 , -27
c) -35 , -34 , 7 , 36
d) -78 , -72 , -44 , -43
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:53:58+01:00
A) 7 + (-6), 18 + (-21), -7 + (-2), -17 + 15


-7 + (-2),18 + (-21),-17 + 15,7 + (-6),
-9,-3,-2,-1

b) -80 + 12, 24 + (-51), -29 + (-28), -73 + 17
-80 + 12, -29 + (-28),-73 + 17, 24 + (-51)
-68,-57,-56,-27

c) 16 - 50, 27 - (-9), -5 - (-12), -48 - (-13)
-48 - (-13),16 - 50, -5 - (-12),27 - (-9),
-35,-34,7,36
d) -56 - 22, -60 - (-17), 28 - 72, -101 - (-29)
-56 - 22,-101-(-29), 28 - 72, -60 - (-17)
-78,-72,-44,-43
1 1 1