Odpowiedzi

2010-03-24T16:51:31+01:00
Zaproszenie


Serdecznie zapraszam pana jana kowalskiego na spektakl teatralny,który odbędzie się 3.03.2011r.w domu kultury w ..... ,o godzinie 15.00.
Z poważaniem ..........
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:52:39+01:00
Zaproszenie !
Serdecznie zapraszamy ( Dyrektora gimnazjum ) na spektakl pt. " ( Jak dobrze jest w szkole )" ,który odbędzie sie dnia ( 17.03.10r. ) o godzinie ( 16,30) w ( Domu Kultury w Warszawie )

Serdecznie zapraszamy ( Samorząd ucznowski )

W nawiasach masz przyklady to mozesz pozmieniac ;D
Mam n adzieje ze pomoglam ;*
2 5 2
2010-03-24T16:56:33+01:00
Zapraszam
Panią Alicję Kłos

Na przedstawienie pod tytułem " Romeo I Julia",
które odbędzie się w centrum kultury i nauki w Karczewie
o godzinie 19.00. Serdecznie zapraszam

Burmistrz Karczewa
2 4 2