Odpowiedzi

2010-03-24T16:50:35+01:00
Larwa to np u motyla gonsienica a staje sie poczwarką jak sie umieści w kononie i w nim przepoczwarza w motyla.
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T16:51:09+01:00
Larwa- stadium rozwojowe zwierzęcia różniące się od postaci dojrzałej budową i trybem życia. Larwa się przeobraża.
Poczwarka- poprzedza postać dorosłą.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T16:52:05+01:00
Poczwarka różni się od larwy budową, trybem życia i środowiskiem , w jakim żyją .
2 4 2