Odpowiedzi

2010-03-24T16:52:57+01:00
Niektórzy polacy jeżeli mają w genach szanowanie Polski to będą to robić. Lecz jeżeli ich przodkowie tego nie robili oni najprawdopodobniej tego również nie będą robić;]
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:56:19+01:00
Według mnie Polacy potrafią kochać ojczyznę . Polska jest naszym domem. Co by było gdyby nie było naszego państwa .? Nie mieliśmy by się gdzie podziać. My Polacy posiadamy także swój język , którym posługujemy się na co dzień w pracy , w szkole.
Potrafimy kochać Polskę , ale są również osoby , które nie potrafią tego okazać, np za pieniądze potrafią 'sprzedać' ważne informacje , które nie powinny wyjść za granicę naszej ojczyzny.
2 5 2