Zad.1
Przerwa świątecznia trwała 11 dni i zakończyła się w Nowy Rok. Którego dnia się rospoczęła.

Zaad.2
Budowę pierwszego w Warszawie ,, drapacza chmur" zakończono w roku 1934.
a) W którym wielku i, w której jego połowie wybudowano go?
b) Ile lat minęło od jego wybudowania?
c) W którym roku minie 125 lat od jego wybudowania? Ile wtedy będziesz mieć lat/. (urodziłem się w 1997 roku)

Zad.3
Teatr im. J.Słowackiego w Krakowie powstał w 1893 roku.
a) który to był wiek?
b)Ile lat upłynęło od jego POWSTANIA?
C)w KTORYM roku bedzie obchodzone stupięćdziesięciolecie Teatru im. J. Słowackiego?

Zad.4
Najstarszy w Krakowie Stary Teatr został otwarty 112 lat wcześniej od Teatru im. J. Słowackiego.
a) Który to był wiek i która jego połowa?
b)w którym roku obchodzono setną rocznicę jego powstania?

3

Odpowiedzi

2010-03-24T17:02:35+01:00
1.
2 rozpoczoł się 21 .12....r.
2.
a,w 1 połowie 20wieku.
b,mineło 76 lat,bo 2010-1934=76
c,1934+125=2059roku, ty będziesz miał wtedy 62 lata.
3,
a,2 połowa 19 wieku.
b,upłyneło 117 lat od jego powstania
c,będzi w 1893+150=2047roku będzie
4,
j,słowackiegow1893,więc odjąć 112lat=1781roku
a,to była 2 połowa 18 wieku.
b, obchodzoną ją w 1881roku
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:05:39+01:00
1. Rozpoczęła się 22 Grudnia.
2.
a) XX wiek I połowa.
b) 2010-1934=76
76 lat.
c) 1934+125=
Będę miał wtedy 2059-1997=62 lat
3.
a) XIX wiek
b) 2010-1893=117lat
c)1893+150=2043 rok
4.
a) 1893-112=1781 rok... XVIII wiek II połowa
b) 1781+100=1881 roku

1 5 1
2010-03-24T17:18:30+01:00
Zd1
Grudzien 21
zd.2
a)pierwsza polowa 19wieku
b)2010-1934=76 lat
c)1934+125=2059 I będziesz miał lat 69 wzieło sie to z
2010-1997=to jest 13 lat 2059-2010=49 lat
i 13+49 lat= 69lat
zd.3
a)19.wiek II polowa
b)2010-1893=117lat
c)1843+150=1993
zd.4
a)1893-112=1781 18 wiek II połowa
b)1781-100=1681roku!!!!


;) Najlepsze rozwiązanie ;p