Odpowiedzi

2010-03-24T16:56:03+01:00
Królestwo (VIII - VI wiek p.n.e), republika( koniec VI - I wieku p.n.e), cesarstwo (koniec I p.n.e- V w. n.e) .
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:59:42+01:00
To chronologicznie:

Monarchia - ostatni król to Tarkwinusz (zmarł ok. 509 r. p. n. e.)
Republika - (res publica), upadła poprzez kadencyjność i wojny wewnętrzne
Cesarstwo Rzymskie - Pierwszy triumwirat w 60 r. p. n. e. (Gnejusz Pompejusz, Mark Krassus oraz Gajus Juliusz Cezar). Po latach wojny cezarem został Gajus Juliusz Cezar
5 4 5