Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:58:18+01:00
Zalety:
- Mały, zgrabny nie zajujący wiele miejsca
- Można kontaktować sie z każdym kiedy i skąd sie chce
- Dodatkowo posiada aparat, kalkulator, budzik, odtwarzacz mp3 itd.
Wady:
- Często staje się narzędziem cyberprzemocy,
- Zalezny od zasięgu sieci,
- Brak pieniędzy na koncie, uniemożliwia dzownienie i wysyłanie sms-ów.
4 4 4
2010-03-24T16:59:28+01:00
Wady
telefon komórkowy jest drozszy
telefon komorkowy ma slabszą baterię
telefon komórkowy jest trudniejszy w obsłudze

zalety
można wysyłac sms'y lub zdjęcia itp.
jest przenośny, a wie ma lepszy zasieg
przez niektóre telefony komórkowe można komunnikować sie poprzez internet
1 5 1
2010-03-24T17:02:55+01:00
Komórkowy:
Zalety:
Szybki kontakt

W niektórych wypadkach, nie trzeba biec przez całe miasto, by tylko pogadać z daną osobą

Tanie rozmowy

Możliwość nagrywania filmów, bądź robienia zdjęć

Odtwarzacz muzyki

Dostęp do internetu (w niektórych).

Wady:
Brak kontaktu wzrokowego (w większości, ale u niektórych pojawiają się tzw. "wideorozmowy".

Smsy - odcięcie się od rzeczywistości.

Częste psucia się. (zbity ekran, zalanie się telefonu i wiele, wiele innych).

Telefon tradycyjny
Zalety:
Tańsze rozmowy z zagranicy do polski
Nie trzeba rozmawiam w miejscach publicznych, o krępujących dla nas sytuacjach

Wady:
Brak kontaktu wzrokowego
Brak możliwości rozmowy poza domem
Wielkość
Podłączenie do gniazdka, nie można odchodzić na dalsze odległości.
1 5 1