Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T16:59:36+01:00
A)
3 - x = - 2x
-x+2x=-3
x=-3
b)
x + ¼ = ½ + 2x
x-2x=1/2 - 1/4
-x=2/4 - 1/4
-x=1/4 /*(-1)
x= - 1/4
c)
3x+1/7=x-1
3x-x=-1-1/7
2x=-1 i 1/7 / :2
x= -8/7/ :2/1
x= -8/7 *1/2
x= -4/7
1 5 1
2010-03-24T17:00:14+01:00
A) 3 - x = - 2x
-x+2x=-3
x=-3

b) x + ¼ = ½ + 2x
x-2x=½-¼
-x=0,25 /*(-1)
x=-0,25

c) 3x + 1/7 (jedna siódma) = x - 1
3x-x=-1-1/7
2x=-1 i 1/7 /:2
x=8/7*1/2
x=8/14
x=-4/7
1 1 1