Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:03:00+01:00
Kochani Rodzice! Bardzo Was proszę,abyście zakupili mi telefon komórkowy. Jest on mi potrzebny, ponieważ jak jestem nie obecna w szkole to nie mam od kogo wziąć lekcji. Gdybym miała komórkę mogłabym dzwoinć do was w różnych sytuacjach. Myślę, iż rozpatrzycie moją prośbę pozytywnie.
2 1 2
2010-03-24T17:08:19+01:00
Drodzy rodzice!

Telefon komórkowy jest to rzecz nie zbędna w dzisiejszych czasach, jeśli nie chcesz dłużej martwić się o swoje pociechy gdzie są co robią. Wystarczy kupić im to małe nie drogie poręczne urządzenie które pozwoli Ci kontrolować je na odległość. Nie zwlekaj bezpieczeństwo twoich dzieci jest najważniejsze.
2 5 2