Odpowiedzi

2010-03-24T16:58:56+01:00
Działające-
Walka-
zdumiewające-
wygaśnięcie
scientiste
zmarły
zmiana
przed
zaatakowany
wynik
ekscytujący
głosów
konkurencja
2010-03-24T17:02:27+01:00
Acting- działać
fight- walka
amazing- wspaniały
extinction - wyginięcie
scientiste - nie wiem ;)
died - śmierć
changed - zmiana
attacked - atakować
result - wynik
exciting - ekscytujący
votes - głosowanie
competition - konkurs
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:10:29+01:00
Acting- gra aktorska, udawanie, występowanie na scenie
fight- walka, bój, bitwa
amazing- niesamowity, zdumiewający
extinction- wygaśnięcie, wymarcie, zaginięcie, zanik
scientist- naukowiec
died- zmarł, zmarły
changed- zmiana
against- przeciw, na opak, wbrew
attacked- zaatakował, napadnięty
result- wynik, skutek, rezultat
exciting- ekscytujące, pasjonujące, podniecające
votes- głosów
competition- konkurenci, współzawodnictwo, rywalizacja


Najbardziej lubię oglądać serial pt. "Niania". Opowiada o losach pewnej niani zajmującej się dziećmi bogatego mężczyzny. Podoba mi się ten serial, ponieważ ma w sobie wiele poczucia humoru, również zdarzenia jakby z życia wzięte.