Odpowiedzi

2010-03-24T17:07:50+01:00
Zdrowie, młodość i uroda,
energia, uśmiech i swoboda,
papieros Ci tego nie dostarczy,
dymem nieczystym płuca obarczy.
Nikotyna Cię wkrótce zabije,
Twe ciało pożółknie i zgnije.
Ja palaczy omijam z daleka,
bo wiem, co może mnie przez to czekać!
Papierosy - moim wrogiem,
chorób i mąk pewnym progiem.
Zapobiegać umiem temu,
odradzam palenia drugiemu.
Nikotyna - Stop! Uciekaj!
Idź stąd, dłużej nie zwlekaj!

:)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:08:14+01:00
Zamiast papierosa,
kup sobie mentosa.
Zaoszczędzisz kasy
i urodzisz zdrowe bobasy.
Serce będzie sprawne
i życie barwne.
Możesz zdrowo żyć
i wesołym być .
Każdy chłopak to zrozumie,
że nie palić każdy umie,
czuje twój smród
i w kieszeni bród.
1 5 1