Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T17:02:49+01:00
No np. w rodzinie :
- pomagać w domu
- odciążać rodziców w obowiązkach
- być dobrą córką
w szkole :
- być miłym dla każdego
- stanowić wzór do naśladowania
w sąsiedztwie :
- nosić zakupy
- również pomagać w pracach domowych .
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:08:35+01:00
W dzisiejszych czasach przykazanie miłości mozemy realizować na wiele sposobów. Miłość mozemy okazywać rodzicom, np. miłym słowem na przywitanie, szacunkiem, lub zwykłą pomocą w codziennych pracach. W szkole możemy zaoferować koledze lub koleżance wytłumaczenie zadania domowego, zaś nauczycielom np.pomoc w posprzątaniu klasy, lub zorganizowaniu przedstawienia. Miłować bliźniego możemy również poprez zwykły uśmiech, i pozytywne nastawienie do jego osoby, bo przecież mamy go traktować tak jak sami chielibyśmy być traktowani. ;]
17 3 17
2010-03-24T17:26:05+01:00
Przykazanie miłości możemy realizować poprzez wyznanie bliskim miłości do nich, bo w tych czasach rzadko kto mówi wprost : Kocham Cię , potrzebuję Cię. Starajmy się aby każdy kogo darzymy uczuciem wiedział o tym że jest bardzo ważny w naszym życiu poprzez te magiczne słowa. Powinniśmy też pomagać rodzinie jak najwięcej by miłować też przez nasze czyny. Powinniśmy także okazywać miłość sąsiadom poprzez pomoc i dobre słowo . W szkole pomagajmy innym w nauce i uczestniczmy w życiu szkolnym. Nauczycielom okazujmy należyty szacunek. Pamiętajmy zawsze o przykazaniu miłości .
6 2 6