Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:06:11+01:00

Ponieważ to pomaga rybom w kryjówce. Jak patrzysz na rybę z góry-od tafli wody, to jej nie widzisz, ponieważ ma ciemny grzbiet, jak tafla wody. Zaś ma jasny brzuch, aby jak pływasz pod wodą i patrzysz się od dołu, to również nie widzisz, gyż słońce padające na wodę rozjaśnia je i jest podobne wtedy do koloru brzucha ryby.
29 4 29
2010-03-24T17:08:20+01:00
Ryby w ten sposób chronią się przed drapieżnikami: dla zwierząt polujących przy dnie jak i przy powierzchni wody będą niewidoczne.
21 4 21
2010-03-24T17:16:58+01:00
Myślę, że takie ubarwienie ryb ma na celu ochronę.
14 3 14