Zadanie 1
co to jest ogniska zapalne na świecie tylko nie takie krótki i kto wysyła misje pokojowe żeby było gdzieś tak pól kartki
zadanie 2 tylko że z matematyki proszę bardzo ważne
W sklepie fotograficznym aparat kosztował 1200zl. W domu towarowym taki sam aparat kosztował 1250zl. Oba sklepy w ramach promocji aparatów obniżyły cenne sklep fotograficzny o 15%, a dom towarowy o jedną piątą. Gdzie aparat jest teraz tańszy??? Bardzo proszę napiszcie mi te dwa zadania bardzo proszę!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:08:36+01:00
Z2:
85%×1200=1020
0,8×1250=1000
odp. tańszy jest w domu towarowym
2010-03-24T20:13:42+01:00
NA 2 ODP.
sklep fot. 1200zł-15%=1020
dom towarowy 1250-1/5=1250/5=250
aparat tanszy jest w dom towarowym.