Odpowiedzi

2010-03-24T17:10:47+01:00
1. Detektym powinien być:
- odważny
-mądry
-myślący logicznie
-lubiący ten zawód
-umiał się obronić gdy np. ktośgo zatakuje
2. Ja znam tylko filmowych:
- Anna Pałka
-Maciek Fridek
Nie wiem kto jeszcze był detektywem.
109 4 109
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:41:53+01:00
Cechy dobrego detektywa ;
*powinny być zdolny fizycznie
*zdolny psychicznie
*odważny
*madry
*silny
*niezauważalny
*sprytny
*powinien umiec rozmawiac z ludzmi

detektywi fikcyjni
*Erast Fandorin
*Charlie Chan
*Herkules Poirot
*Joe Alex
*Adrian Monk
*Marzena Fliegel
* Krzysztof Dziób
15 3 15