Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T09:31:39+01:00
P = 40 cm² = 4000 mm²
a - bok kwadratu = √4000 = ok 63,2 mm
obwód = 4 x 63,2 = 252,8 mm = 253 mm
1 5 1
2009-10-29T09:32:27+01:00
P=axa
ob=4a
a=6,32
6,32+6,32+6,32+6,32=25,28 cm ?
2009-10-29T10:00:25+01:00
Zamienić jednostki
1 cm2 = 100 mm2
czyli 40cm2=4000mm2
czyli wzór na pole a2=4000
czyli a=63,245 w zaokrągleniu a a=63,25
Wzór na obwód 4a czyli 63,25*4=253mm2