Odpowiedzi

2010-03-24T17:05:40+01:00
Jak sobie pościelisz, tak się wyśpisz!
Bujać to las, ale nie nas!
Chyba kończy się świat – świnia z pastuchem za pan brat!
Cierp ciało – skoroś chciało!
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:07:51+01:00
Chowaj grosinę na czarną godzinę ---> chowaj
Jeśli chcesz być szanowany, szanuj drugich ---> szanuj
Nie rób drugiemu co tobie nie miłe ---> nie rób
Nie ucz księdza pacierza ---> nie ucz

Za strzałkami napisałam ci te czasowniki.
Mam nadzieję że pomogłam :)
1 5 1