Odpowiedzi

2010-03-24T17:05:44+01:00
Panie Boże proszę cię o to aby wszyscy dobrze i szczęśliwie spędzili rekolekcje a także abyśmy sie zmienili na lepsze . amen
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:06:22+01:00
Panie Jezu, spraw, aby tegoroczne rekolekcje zasiały w naszych sercach jeszcze więcej wiary i miłości do bliźniego. Daj nam dobrze przeżyc te rekolekcje, i spraw byśmy coś z nich wynieśli, i by to zostało na zawsze w naszych sercach.
18 4 18
Komentarz został usunięty
2010-03-24T17:06:38+01:00
Módlmy się za dobre przeżycie rekolekcji wielkopostnych. Aby ten czas sprawił, ze nasze serce stanie na drodze która poprowadzi nas do Boga. Amen.
9 3 9