1. Uzupełnij luki.
Odra ma w Niemczech....km długości.
Odra ma w Czechach....km długości.
Bug ma na Białorusi ...km długości.
Bug ma na Ukrainie ...km długości.
Narew ma na Białorusi ...km długości.
Narew ma w Polsce...km długości.
San ma na Ukrainie ...km długości.
San ma w Polsce...km długości.

Jeżeli nie będzie wszystkiego zgłaszam SPAM. Nie ile ma w całości od ujścia do morza, a ile ma w poszczególnych krajach.

3

Odpowiedzi

2010-03-24T17:15:28+01:00
Odra ma w Niemczech 161,7 km długości.
Odra ma w Czechach 542,4 km długości.
Bug ma na Białorusi 363 km długości.
Bug ma na Ukrainie 1213 km długości.
Narew ma na Białorusi 36 km długości.
Narew ma w Polsce 448 km długości.
San ma na Ukrainie 925 km długości.
San ma w Polsce 443,4 km długości
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:18:39+01:00
Odra ma w Niemczech 161,7 km długości.
Odra ma w Czechach 542,4 km długości.
Bug ma na Białorusi 363 km długości.
Bug ma na Ukrainie 1213 km długości.
Narew ma na Białorusi 36 km długości.
Narew ma w Polsce 448 km długości.
San ma na Ukrainie 925 km długości.
San ma w Polsce 443,4 km długości
2010-03-24T17:20:14+01:00
Odra ma w Niemczech 161,7 km długości.
Odra ma w Czechach 20 km długości.
Bug ma na Białorusi 154 km długości.
Bug ma na Ukrainie 241 km długości.
Narew ma na Białorusi 36 km długości.
Narew ma w Polsce 448 km długości.
San ma na Ukrainie 925 km długości.
San ma w Polsce 395 km długości.