Napisz , jak to jest po niemiecku :

mówić -
iść -
pochodzić -
jechać -
szukać -
potrzebować -
urodziny -
jeść -
napoje -
mieszkać -
ćwiczyć -
kupować -
szkoła -
każdy dzień -
budować -
zaczynać -
spac -
pomagać -
wstawać -
uczyć się -
czytać -
grać -
dzisiaj -
mieć -
też -
otrzymywać -
robić -
śniadanie -
piątek -
praca domowa -
pogoda -
wędrować -

3

Odpowiedzi

2010-03-24T17:19:17+01:00
Mówić - Sprechen
iść-Gehen
pochodzić -Stammen
jechać -Fahren
szukać -Suchen
potrzebować -Brauchen
urodziny -Geburstag
jeść -Esse
napoje -Getränke
mieszkać -Wohnen
ćwiczyć -üben
kupować -einkaufen
szkoła -Schule
każdy dzień -alltäglich
budować -bauen
zaczynać -anfagen
spac -schlafen
pomagać -helffen
wstawać -aufstehen
uczyć się -lernen
czytać -lesen
grać -spielen
dzisiaj -heute
mieć -habe
też -auch
otrzymywać -bekommen
robić -machen
śniadanie -Frühstück
piątek -Freitag
praca domowa -Hausaufgabe
pogoda -Wetter
wędrować -wandern ------------------------------------------------------------------------------
Licze na naj:))Pierwszy najlepszy :-0)


3 3 3
2010-03-24T17:19:38+01:00
Mówić - sprechen
iść - gehen
pochodzić - abstammen
jechać - farhen
szukać - suchen
potrzebować - brauchen
urodziny - der Geburtstag
jeść - essen
napoje - die Getränke
mieszkać - wohnen
ćwiczyć - trainieren
kupować - kaufen
szkoła - die Schule
każdy dzień - Jeder Tag
budować - bauen
zaczynać - anfangen
spać - schlafen
pomagać - aushelfen / helfen
wstawać - aufstehen
uczyć się - lernen
czytać - leisen
grać - spielen
dzisiaj - heute
mieć - haben
też - auch
otrzymywać - bekommen
robić - machen
śniadanie - das Frühstück
piątek - der Freitag
praca domowa - das Hausaufgabe
pogoda - das Wetter
wędrować - wandern
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:20:51+01:00
Mówić - sprechen, sagen
iść - gehen
pochodzić - herkommen
jechać -fahren
szukać - suchen
potrzebować - brauchen
urodziny - die Geburtstage
jeść - essen
napoje - Getränke
mieszkać -wohnen
ćwiczyć - schulen
kupować - kaufen
szkoła - die Schule
każdy dzień - jeder Tag
budować - aufbauen
zaczynać - anfangen
spac - schlafen
pomagać - helfen
wstawać - aufstehen
uczyć się - lernen
czytać - lesen
grać - spielen
dzisiaj - heute
mieć - haben
też - auch
otrzymywać - erhalten
robić - machen
śniadanie - Frühstück
piątek - der Freitag
praca domowa -die Hausaufgabe
pogoda - das Wetter
wędrować - wandern
3 3 3