Odpowiedzi

2009-10-29T11:13:01+01:00
Szanuj Ziemię - masz ją tylko jedną.

Ziemia to najwierniejszy przyjaciel, nigdy Cię nie opuści.

Bądź przyjacielem dla Ziemi a ona będzie przyjaźnić się z Tobą
2009-10-29T12:39:59+01:00
Szanuj ziemię a bedzie lepiej ze środowiskiem i życiem !!!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T12:41:20+01:00
Kochaj ziemię, bo jest tylko jedna. Co by się stało gdyby zabrakło tlenu? Ziemi by nie było...

Ziemia jest piękna - nawet tego nie zauważasz.

Ziemia to skarb - każdy o tym wie. Dzieci szanują przyrodę, a młodzież nie.
1 1 1