Odpowiedzi

2010-03-24T17:26:39+01:00
Jezus Chrystus został ukrzyżowany i zmarł na krzyżu, dla Nas, za Nasze grzechy. Krzyż jest znakiem zwycięstwa-naszego zbawienia. ponieważ zbawił Nas Jezus Chrystus umierając na krzyżu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:27:41+01:00
Krzyż jest znakiem zbawienia ponieważ Jezus umarł na nim za nasze grzechy...
Dał nam wolność i zbawienie można powiedzieć dał nam szanse na nowe życie bez grzzechów... Na krzyżu Jezus wzyciężył z szatanem...