Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:25:49+01:00
Moim zdaniem dorośli bardzo często są bardzo niemądrzy. Jest to moim zdaniem bardzo poważna sprawa. Uważają się za inteligentnych, lecz tak naprawdę nimi nie są. Patrząc na książkę pt. "Mały Książę" widzimy , że dorośli nie są tacy, za jakich się mają. Ciągle są zajęci, nie maja czasu ani dla siebie, a co najważniejsze dla swych dzieci. Zajmują się swą karierą, a przecież nie ona jest ważna w życiu. Podejmują decyzje nieprzemyślane, ciągle się denerwują. Jeśli ich zachowanie się nie zmieni, ludzkość może na tym ucierpieć.
1 5 1
2010-03-24T17:27:31+01:00
Moim zdaniem dorośli są potrzebni nam w świecie. to własnie dzieki nim mamy osiągnięcia w każdej dziedzinie życia. dorośli pomagają tym młodszym i słabszym w osiąganiu życiowego celu czy też uczą podstawowych rzeczy jak jedzenie, mówienie, pisanie czytanie czy innych czynności niezbędnych do zycia. w młodym wieku czesto nie zdajemy sobie sprawy co byłoby gdy dorośli zniknęli chodz na tydz....