Odpowiedzi

2010-03-24T17:24:53+01:00
A)
15,63:10=1, 63 (masz jedno 0 wiec przesuwasz o jedno miejsc. w lewo. Gdybys miala * to bys musiala przesunac o jeden w prawo)
118,3:100=1,183
89,32:10=8,932
1823:1000=1,823

b)
5,03:10=0,503
18,19:1000=0,1819
0,07:100=0,0007
0,35:10=0,035

PS: jezeli masz * 100(2miejsc. bo 2 zera)
jezeli masz * 1000 (to 3miejsc bo 3 zera)
gdybys miala mnozenie to tylko w drga str.
4 3 4
2010-03-24T17:26:00+01:00
Zad.1
a) 15,63 ÷ 10 = 1,563
118,3 ÷ 100 = 1,183
89,32 ÷ 10 = 8,932
1823 ÷ 1000 = 1,823

b) 5,03 ÷ 10 = 0,503
18,19 ÷ 1000 = 0,01819
0,07 ÷ 100 = 0,0007
0,35 ÷ 10 = 0,035

Pozdro:)
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:30:44+01:00
A)
15,63:10=1,563
118,3:100=1,183
89,32:10=8,932
1823:1000=1,823

b)
5,03:10=0,503
18,19:1000=0,01819
0,07:100=0,00007
0,35:10=0.0035

Zaufaj, ja niedawno to też miałam.