Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:23:58+01:00
Zginął mały, przyjazny futrzany kotek.
Codziennie przechadzał się tą ulicą umilając nam życie, lecz pewnego dnia wyszedł i nie wrócił, a nam pozostało tylko jego zdjęcie, na którym jego łapki były białe, miał na sobie czerwoną obróżkę z medalikiem. Pod oczkiem miał białą plamkę, a cały był szary... Jeśli widziałeś tego nieszczęśnika zadzwoń: 123456789.
1 5 1
2010-03-24T17:24:34+01:00
Zaginął kot!
Zaginął i kot w piątek wieczorem około godziny 18. Jest to kot rasowy- pers. Był biały, z czarną plamką na łapce. Bardzo proszę o kontakt ze mną, jeżeli ktoś gdzieś go widział. Nagradzam. Numer telefonu i adres ; ))
2010-03-24T17:24:57+01:00
Dnia 12 marca 2010 r. zaginą kot rasy ... Miał szare futro czarnymi plamkami. Jego znak szczególny to biała plama wokół oka i na lewym uchu. Maił również zieloną obróżkę.
Znalazcę proszę o kontakt pod numer 123456789
Za odnalezienie czeka nagroda.