Odpowiedzi

2010-03-24T17:24:51+01:00
Drodzy uczniowie! Dnia ............ odbędzie się konkurs na najładniejszy wystrój klasy w kolorach wiosennych. Dalej możesz dopisać dodatkowe informacje :) np. atrakcyjne nagrody dla zwycięskiej klasy lub zachęcamy do zabawy :- ) pozdrawiam.
2010-03-24T17:26:25+01:00
Drodzy uczniowie!
Jako członek samorządu uczniowskiego ogłaszam konkurs. Wraz z początkiem wiosny nosi on tytuł "Najładniejszy wystroj klasy w kolorach wiosny". Przewidziane są ciekawe nagrody. Z poważaniem
Samorząd Uczniowski
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:27:46+01:00
ogłoszenie

Samorząd Uczniowski organizuje konkurs na najładniejszy wystrój klasy w kolorach wiosennych, który odbędzie się w dniach (tutaj data). Roztrzygnięcie konkursu odbędzie się (tu też data) o godzinie (tu godzina) na sali sportowej. Będą atrakcyjne nagrody!
(Napisa kim jesteś w samorażdzie np.:
Przewodniczący Samorządu Uczniowskiego

Licze na najlepszą,