Odpowiedzi

2010-03-24T17:26:14+01:00
1cm na mapie to 2000000cm w rzeczywistości
2000000cm = 20km
1cm na mapie to 20km w rzeczywistości

1048km : 20km = 52,4cm

Długość Wisły na mapie wynosi 52,4cm.
1 5 1
2010-03-24T17:27:21+01:00
1:2000000
1cm:2000000cm
1cm:20000m
1cm:20km
1048km:20km=52.4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:16:17+01:00
Rzeczywista długośc Wisły wynosi 1048 km.Oblicz długość Wisły na mapie w skali 1:2000000.

1cm-2000000cm (skreślasz 5 zer)
1cm -20km

1cm-20km
x-1048km


x= 1048/20
x=52,4cm
odp. długość wisły na mapie w skali 1:2000000 wynosi 52,4cm.