Odpowiedzi

2009-10-29T11:52:10+01:00
W Polsce jest 16 województw :

* Dolnośląskie
* Kujawsko-pomorskie
* Lubelskie
* Lubuskie
* Lódzkie
* Małopolskie
* Mazowieckie
* Opolskie
* Podkarpackie
* Podlaskie
* Pomorskie
* Śląskie
* Świętokrzyskie
* Warmińsko-mazurskie
* Wielkopolskie
* Zachodniopomorskie


2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T11:53:07+01:00
Polska, Świdnik, Lubelskie
16 Województw:
dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, pomorskie, podlaskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie.
2 5 2