Odpowiedzi

2010-03-24T17:24:55+01:00
Powrót syna marnotrawnego.


Pozdrawiam:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:31:19+01:00
Milosc jest to sens zycia kazdego czlowieka be z wzgledu na jego wiek ,wyksztalcenie czzy pochodzenie .milosc obecna jest w literaturze wszystkich epok duchem milosci przepelniona jest biblia wiez laczaca Boga i czlowieka .to wlasnie za sprawa milosci Boga do czlowieka istniejemy i mozemy cieszyc sie pieknem otaczajacego swiata .
1 5 1