Odpowiedzi

2010-03-24T17:26:07+01:00
Lepiej książka niż film, ponieważ w książce jest zawarte o wiele więcej szczegółów niż jest przestawione w filmie np ...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:26:45+01:00
Moim zdaniem wybór książki lub filmu zależy od wieku. Oczywiste jest, że młodzi ludzie tacy jak ja wybiorą film, ponieważ nie interesujemy się walką z państwem krzyżackim i życiem szlachty. Jednak myślę, że nasi rodzice i dziadkowie wybraliby książkę, ponieważ jest bardziej szczegółowa .
  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T17:28:42+01:00
Oba sposoby fajne, ale wybiera książkę gdyż podczas czytania uruchamia się nasza wyobraźnia oraz ćwiczymy umiejętność czytania ze zrozumieniem.