Odpowiedzi

2010-03-24T17:27:37+01:00
13,6x7,5=102 kg
Odp; Nie podniósłbym takiego wiaderka, bo waży 102 kg
19 4 19
Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio Supcio
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:27:56+01:00
1l rtęci = 13,6kg
7,5 * 13,6kg = 102kg
odp: Nie podniosła bym wiaderka z taką ilością rtęci,gdyż 102kg to dla mnie za dużo:)
37 4 37
Gówno Gówno Gówno Gówno Gówno GównoGówno Gówno GównoGówno Gówno GównoGówno Gówno GównoGówno Gówno GównoGówno Gówno GównoGówno Gówno GównoGówno Gówno GównoGówno Gówno GównoGówno Gówno GównovGówno Gówno Gównov Gówno Gówno GównoGówno Gówno GównoGówno Gówno GównoGówno Gówno GównoGówno Gówno GównoGówno Gówno GównoGówno Gówno GównoGówno Gówno GównoGówno Gówno GównoGówno Gówno GównoGówno Gówno GównoGówno Gówno GównoGówno Gówno GównoGówno Gówno GównoGówno Gówno Gówno