Cenę pewnego twaru podwyższono ze 120 zł na 165 zł.

a) Oblicz, jakim ułamkiem starej ceny jest podwyżka ?
b)Oblicz , jakim ułamkiem "nowej"ceny jet "stara: cena?

za pierszą i dobrą oraz najszybszą odpowiedź dajee najj ^^ :))
z góryy dziękuje ;D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:29:31+01:00
A) 165-120=45
45/120= 9/24= 3/8

b) 120/165= 24/33= 8/11
2 5 2
2010-03-24T17:30:04+01:00
165-120=45
120=1
45=?

45:120=0,375
165=1
120=?
120:165=0,73
2 4 2