Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:36:31+01:00
Bocian, kukułka, skowronek. Odletują ponieważ jesy zbyt zimno by mogły przetrwać zimę. ptaki pod ochroną bocian czrny, Alka krzywonosa - ptaki niekiedy się pojawiające w czasie zimowania w strefie przybrzeżnej
Batalion (Philomachus pugnax) - pod ochroną
Bąk (Botaurus stellaris) - pod ochroną
Białorzytka - pod ochroną
Biegus zmienny (Calidris alpina) - pod ochroną
Bielik - pod ochroną, wpisany do „Polskiej Czerwonej Księgi Zwierząt”
Błotniak łąkowy (popielaty) (Circus pygargus) - pod ochroną
Błotniak stawowy (Circus aeruginosus) - pod ochroną
Błotniak zbożowy (Circus cyaneus) - pod ochroną, wpisany do „Polskiej Czerwonej Księgi Zwierząt”
Bocian biały - pod ochroną
Bocian czarny - pod ochroną
Bogatka (sikora) - pod ochroną
Brodziec krwawodzioby
Brodziec piskliwy - pod ochroną
Brodziec samotny
Brzęczka - pod ochroną
Brzgówka - pod ochroną
Cierniówka - pod ochroną
Czajka - pod ochroną
Cyranka - pod ochroną
Cyraneczka - ptak łowny, podlega ochronie sezonowej
Czapla siwa - ptak łowny, podlega ochronie sezonowej
Czarnogłówka - pod ochroną
Czubatka - pod ochroną
Czyż - pod ochroną
Derkacz - pod ochroną
Dudek - pod ochroną
Dymówka - pod ochroną
Dierzba gąsiorek
Dzierzba srokosz
Dzięciołek - pod ochroną
Dzięcioł duży - pod ochroną fota -->
Dzięcioł czarny - pod ochroną
Dzięcioł średni - pod ochroną
Dzięcioł zielony - pod ochroną
Dziwonia - pod ochroną
Dzwoniec - pod ochroną
Edredon (Somateria mollissima), północna kaczka zimująca w strefie przybrzeżnej - pod ochroną
Gajówka - pod ochroną
Gągoł - pod ochroną, wpisany do „Polskiej Czerwonej Księgi Zwierząt”
Gąsiorek - pod ochroną
Gęś białoczelna - ptak łowny, podlega ochronie sezonowej
Gęś gęgawa - ptak łowny, podlega ochronie sezonowej
Gęś łyska - ptak łowny, podlega ochronie sezonowej
Gęś zbożowa - ptak łowny, podlega ochronie sezonowej
Gil - pod ochroną
Głowienka - ptak łowny
Gołąb grzywacz - ptak łowny, podlega ochronie sezonowej
Gołąb siniak
Gołąb turkawka
Głowienka - ptak łowny, podlega ochronie sezonowej
Grubodziób - pod ochroną
Jarzębatka - pod ochroną
Jaskółka brzegówka
Jerzyk - pod ochroną
Jastrząb (Accipiter gentilis) - pod ochroną
Kaczka czernica
Kaczka krzyżówka - ptak łowny, podlega ochronie sezonowej
Kania czarna - pod ochroną
Kania rdzawa - pod ochroną, wpisany do „Polskiej Czerwonej Księgi Zwierząt”
Kapturka - pod ochroną
Kawka - pod ochroną
Kobuz (Falco subbuteo) - pod ochroną
Kopciuszek - pod ochroną
Kormoran - pod ochroną
Kormoran czarny (Phalacrocorax carbo)
Kos - pod ochroną
Kowalik - pod ochroną
Krakwa (Anas strepera) - pod ochroną
Krętogłów - pod ochroną
Krogulec - pod ochroną
Kruk - pod ochroną
Kszyk (bekas) - pod ochroną
Kukułka - pod ochroną
Kulczyk - pod ochroną
Kulik wielki (Numenius arquata) - pod ochroną
Kureczka nakrapiana
Kurka wodna - pod ochroną
Kuropatwa - ptak łowny, podlega ochronie sezonowej
Kwiczoł - pod ochroną
Lelek kozodój (Caprimulgus europaeus) - pod ochroną
Lerka (skowronek borowy) - pod ochroną
Lodówka (Clangula hyemalis), północna kaczka zimująca w strefie przybrzeżnej - pod ochroną
Łabędź czarnodzioby (Cygnus columbianus) - pod ochroną
Łabędź krzykliwy (Cygnus cygnus) - pod ochroną
Łabędź niemy - pod ochroną
Łozówka - pod ochroną
Makolągwa - pod ochroną
Markaczka (Melanitta nigra), północna kaczka zimująca w strefie przybrzeżnej - pod ochroną
Mazurek - pod ochroną
Mewa pospolita (Larus canus) - pod ochroną
Mewa srebrzysta (Larus aeruginosus) - pod ochroną
Mewa śmieszka (Larus ridibundus) - pod ochroną
Mewa żółtonoga (Larus fusus) - pod ochroną
Modraszka - pod ochroną
Muchołówka mała - pod ochroną
Muchołówka szara - pod ochroną
Muchołówka żałobna - pod ochroną
Mysikrólik - pod ochroną
Myszołów - pod ochroną
Nurogęś - pod ochroną
Nury - północne kaczki zimujące w strefie przybrzeżnej
Nurzy białoskrzydły - ptaki niekiedy się pojawiające w czasie zimowania w strefie przybrzeżnej
Nurzyk podbielały - ptaki niekiedy się pojawiające w czasie zimowania w strefie przybrzeżnej
Ohar (Tadorna tadorna) - pod ochroną
Oknówka - pod ochroną
Orlik krzykliwy - pod ochroną, wpisany do „Polskiej Czerwonej Księgi Zwierząt”
Ortolan (Emberiza hortulana) - pod ochroną
Orzechówka - pod ochroną
Orzeł przedni (Aquila chrysaetos) - pod ochroną
Paszkot - pod ochroną
Pełzacz leśny - pod ochroną
Pełzacz ogrodowy - pod ochroną
Perkoz dwuczuby (Podiceps cristatus) - pod ochroną
Perkoz rdzawoszyi - pod ochroną
Perkoz rogaty (Podiceps auritus), północna kaczka zimująca w strefie przybrzeżnej - pod ochroną
Pierwiosnek - pod ochroną
Piecuszek - pod ochroną
Piegża - pod ochroną
Pleszka - pod ochroną
Pliszka górska - pod ochroną
13 3 13
2010-03-24T17:40:03+01:00
Czajka, jerzyki, bociany, słowiki, szpaki.

Ptaki odlatują do ciepłych krajów bo w Polsce nastaje zima, a one nie są przystosowane do życia w zimnie.

Chronione ptaki:bąk, gągoł, hełmiatka, kormoran, orzeł bielik.

Daj naj. Bo to na górze to skopiowane z internetu, a tak nie można, czytałam regulamin.
12 3 12