Odpowiedzi

2010-03-24T17:38:22+01:00
Zakopane , 02.02.2010r

Droga Aniu .
Jestem w Zakopanem na feriach zimowych , jest tu fantastycznie .
Swietnie się bawie i spędzam czas , pozałam/łem wielu ciekawych kolegów są bardzo mili. Wracam w następnym tygodniu.

7 3 7
2010-03-24T17:38:29+01:00
23.09.2009

Droga Aniu!

Jestem teraz w Zakopanem, jest to piękne miasto! Uczęszczam na lekcje narciarstwa, nieźle mi idzie, ale i tak nie dorównam rodzeństwu. Zaczymaliśmy się w małym domostwie, gospodyni jest uprzejma, z resztą jak wszyscy. Zamierzam wrócić dwa dni przed rozpoczęciem szkoły. Pozdrawiam!
Twoja GYUI ;*
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:42:22+01:00
Cześc, piszę do Ciebie te parę skromnych słów z Zakopanego. Jest bardzo fajnie ale zimno i pochmórnie...Do warszawy wracamy 26.03.10 . Mamy nadzieję że nas odwiedzisz. Pozdrawiamy Paa ;***
8 3 8