Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T17:55:19+01:00
Pare dni temu lecac samolotem rozbilismy sie niewiem dokladnie gdzie jestem ale naokolo jest woda to taka wysepka prosze was o pomoc konczy mi sie jedzenie czekam za pomoca wasz damian
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:58:16+01:00
Witam nazywam się malutka9o9 prosze was o pomoc , gdy lecialem samolotem , pilot nawalil i samolot eksplodował, na szczescie ewakuowalismy sie spadochronami , z 456osob przezylo tylko 5 ,ja pilot stewardesa i jakies dzieci . Proszę szybko o pomoc jestesmy na jakiejs wyspie gdzie , sa dzikie zwierzeta , nie mamy co jesc i pic prosze o szybko pomoc .pozdrawiam malutka9o9