Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:44:44+01:00
Człowiek jest takim prawdziwym człowiekiem, a więc odzwierciedla swoje człowieczeństwa wtedy, gdy ma w sobie prawdy moralne i etyczne, które przeważają w jego sercu i pełnią dominującą role, tak jak w przypadku Antygony. A także mimo sprzeciwów i nacisków, a także pomimo zagrożenia własnego życia człowiek wybiera jednak prawdę etyczną. Na tym polega sens człowieczeństwa.

Good luck :)
2010-03-24T17:46:06+01:00
Człowiek czuje sie człowiekiem kiedy jest doceniany przez innych kiedy ktoś go chwali,albo przytula.
Człowiek gdy uda mu sie dopiąć cel wtedy czuje że żyje.

Dalej nie wiem:)