Odpowiedzi

2010-03-24T17:44:09+01:00
Liczę na dobre warunki w szkole, dobry system naucznaania, sparwiedliwych nauczycieli
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:46:43+01:00
Szkoła to miejsce, w którym każdy powinien zaczynać osiągać sukcesy, powiększać swoją wiedzę, czuć się bezpiecznie. Wiele szkół nie spełnia nawet tych 3 podstawowych co dopiero inne podrzędne oczekiwania typu- wykwalifikowana kadra nauczycielska, wysłuchanie każdego ucznia, czy nawet higiena. Od szkoły oczekuje również dobrego pedagoga,który wysłucha i pomoże.
2010-03-24T17:53:25+01:00
Oczekuje na dobre warunki w szkole, sprawiedliwych nauczycieli, szkoły bez przemocy, aby nauczyciele nie krzywdzili biednego dziecka np. wstawiając mu niższą ocenę