Odpowiedzi

2010-03-24T17:46:27+01:00
-66-44=-110
45-54=-9
-9-(-64)=55
-111-333=-444
89-(-211)=300
-7,5-(-2,5)=-10
6-5=1
-7-3=-10
0-(-7)=7
-15-(-6)=-9
-4-(-4)=0
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:46:33+01:00
-66-44=110
45-54=-9
-9-(-64)=55
-111-333=444
89-(-211)=300
-7,5-(-2,5)=-10
6-5=1
-7-3=-10
0-(-7)=7
-15-(-6)=-9
-4-(-4)=0
2010-03-24T17:52:17+01:00
-66-44=110
45-54=-9
-9-(-64)=55
-111-333=444
89-(-211)=300
-7,5-(-2,5)=-10
6-5=1
-7-3=-10
0-(-7)=7
-15-(-6)=-9
-4-(-4)=0