Odpowiedzi

2009-10-29T13:26:06+01:00
List do galatów Ga
list do Kolosan Kol
Tesaloniczan Tes1, Tes2
tytusa Tt
koryntian 1Kor 2Kor
efezjan Ef
filipian Flp
tymoteusza Tym
Filemona Fim
32 3 32
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T13:26:10+01:00
Św. Pawła List do Rzymian (Rz)
Św. Pawła 1 List do Koryntian (1 Kor)
Św. Pawła 2 List do Koryntian (2 Kor)
Św. Pawła List do Galatów (Ga)
Św. Pawła List do Efezjan (Ef)
Św. Pawła List do Filipian (Flp)
Św. Pawła List do Kolosan (Kol)
Św. Pawła 1 List do Tesaloniczan (1 Tes)
Św. Pawła 2 List do Tesaloniczan (2 Tes)
Św. Pawła 1 List do Tymoteusza (1 Tm)
Św. Pawła 2 List do Tymoteusza (2 Tm)
Św. Pawła List do Tytusa (Tt)
Św. Pawła List do Filemona (Flm)
77 4 77
2009-10-29T13:29:44+01:00
List do Rzymian skrót: Rz, Listy do Galatów strót: Ga, listy do Koryntian skrót: 1Kor, List do Efezjan, Filipian, Kolosan, Filemona, 2 listy do Tymoteusza i 1 do Tytusa i 1 i 2 list do Tesaloniczan. Niestety wiecej skrotow nie znam ;/ ale ciesze sie ze moglem pomuc :)
22 2 22