Odpowiedzi

2010-03-24T17:45:17+01:00
Rano już koszyk na naszykowany
a w nim święconka pachnąca...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:45:59+01:00
W dniu tak pięknym i radosnym,
gdy zieleni ziemia się ,
Gdy króliczek i baranek razem bawią się,
Świat się cieszy,
bo Zmartwychwstał Jezus Chrystus Pan.
Niech wam Pan Bóg łaski z nieba śle,
żeby wszystkim dobrze żyło się.
2010-03-24T17:46:14+01:00
Rośnie zielona trawka,
baranek stoi wśród niej...
Alleluja ! Głos dochodzi zza drzew.
Wielkanoc już blisko ....