Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:48:04+01:00
Oblicz ile centymetrów kwadratowych potrzeba na opakowanie kostki masła. Dodaj 20cm² papieru, aby masło było opakowane szczelnie. Kostka masła 10cm 7cm 3 cm
a = 10 cm
b = 7 cm
h = 3 cm
Obliczam pole kostki masla
P = P = 2*a*b + 2*a*h + 2*b*h
P = 2( a*b + a*h + b*h)
P = 2(10cm*7cm + 10cm*3cm + 7cm*3cm
P = 2(70 cm² + 30 cm² + 21 cm²)
P = 2*121 cm²
P = 242 cm²

Do tego wyniku nalezy dodać 20 cm² papieru, aby masło było opakowane szczelnie
242 cm² + 20 cm² = 262 cm²


pamietam to zadanie tyle ze brakuje tego ze Kostka masła 10cm 7cm 3 cm
1 5 1
2010-03-24T17:48:47+01:00
Zależy jaka ta kostka masła jest...