Kupując niektóre towary, musimy zapłacić dodatkowo 7% podatku (tzw.VAT). Ile zapłacimy za makaron, który bez podatku kosztuje 3 zł?

a) 2,70zł
b) 3,07zł
c) 5,10zł
d) 3,21zł

TYLKO Z OBLICZENIAMI BO JAK BĘDZIE BEZ OBLICZEŃ TO ZGŁOSZĘ SPAM

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:46:52+01:00
3zł * 7% = 3zł * 0,07 = 0,21zł
3zł + 0,21zł = 3,21zł
odp: d)
21 1 21
2010-03-24T17:46:54+01:00
3zł * 7% + 0.21
cena makaromu wynosi 3.21
odp d
16 4 16
2010-03-24T17:47:16+01:00
3.21 ;)

7% * 3 / 100%
To jest 0.21 plus 3 daje 3,21

Good luck :)
4 3 4