Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:49:26+01:00
88%- 98,5
100%-x
x = (98,5*100)/88 = 111,93zł
17 1 17
2010-03-24T17:51:18+01:00
22% * 98,50zł =22/100 * 98,50zł = 21,67zł
98,50zł + 21,67zł = 120,17zł -> tyle zapłacimy za ten produkt z podatkiem

sory pomyliłam się. powinno być tak:

98,5zł - 88%
x - 100%

x= (98,5zł * 100%)/88% = 111,93zł

Ponieważ w tekście jest podana cena produktu po odjęciu VATu, a nie przed dodaniem go :)
26 1 26
2010-03-24T17:52:21+01:00
98,5 - 100%
x - 22%

98,5*22
------------ = 2167÷100=21,67
100
98,5 + 21,67 = 120,17

odp. Z podatkiem zaplacimy 120,17zl.
19 2 19