Codziennie wieczorem notowano wskazania samochodowego licznika przejechanych kilometrów.W poniedziałek rano licznik wskazywał 425,5 km.
Poniedziałek: 471,2
Wtorek: 683,7
Środa: 701,2
Czwartek: 792,6
Piątek: 934,1
a)Ile kilometrów przejechał samochód w ciągu każdego dnia?
b)Ile kilometrów przejechał samochód od poniedziałku do piatku?

2

Odpowiedzi

2010-03-24T17:57:15+01:00
A)
poniedziałek = 471,2km - 425,5km = 45,7 km
wtorek = 683,7km - 471,2km = 212,5 km
środa = 701,2km - 683,7km = 17,5 km
czwartek =792,6km - 701,2km = 91,4 km
piątek =934,1km - 792,6km = 141,5 km
b) 934,1km - 471,2km = 462,9 km
Odp: Od poniedziałku do piątku samochód przejechał 462,9 km.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:00:13+01:00
A) Poniedziałek: 471.2 - 425.5 = 45.7
Wtorek : 683.7 - 471.2 = 212.5
Środa : 701.2 - 683.7 = 17.5
Czwartek : 792.6 - 701.2 = 91.4
Piątek : 934.1 - 792.6 = 141.5

b) 934.1 - 425.5 = 508.6
1 1 1