Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:01:12+01:00
Stateczność- cecha człowieka kierującego się rozwagą, powagą, rzetelnością, rozsądkiem
ekstrawagancki- cechujący się ekstrawagancją, dziwaczny, ekscentryczny
domator-człowiek lubiący dom, zycie rodzinne, najchętnniej spędzający czas w domu
szczycić się- odczuwać dumę z czegoś lub kogoś; chlubic się czymś, wyróżniać się czymś przynoszącym zaszczyt
schludny- dbający o higienę, czystość, świeżość swojego wyglądu
z pobłażaniem-tolerować niewłaściwe zachowania, postępowanie, wyrozumiały
diametralnie-całkowicie odmiennie w stosunku do czegoś; zupełnie różny, przeciwstawny
opresja-trudna, niebezpieczna, kłopotliwa sytuacja, tarapaty
1 5 1
2010-03-24T18:02:01+01:00
Stateczność-zrównoważony, poważny i odpowiedzialny; też: świadczący o takich cechach.
ekstrawagancki-zachowanie się lub wygląd odmienne od powszechnie przyjętych
domator-osoba dużo przebywająca w domu, lubiąca życie rodzinne
szczycić się-być dumnym z kogoś lub z czegoś.
schludny-dbający o czystość, porządek
z pobłażaniem-
diametralnie-krańcowo różny
opresja-kłopotliwe, trudne położenie
1 5 1
2010-03-24T18:14:17+01:00
Stateczność - zrównoważenie charakteru, powaga, rozwaga w działaniu;
ekstrawagancki - cechujący się oryginalnym sposobem bycia, człowiek dziwaczny, niezrozumiały, oryginalny, niezwykły;
domator - człowiek lubiący dom, życie rodzinne, najchętniej spędza czas w domu;
szczycić się - odczuwać dumę z czegoś lub kogoś, chwalić się czymś, mieć poczucie wartości z jakiegoś powodu;
schludny - taki, który dba o higienę, czystość, świeżość swego wyglądu i porządek;
z pobłażaniem - podchodzić do czegoś lub kogoś z tolerancją, z wyrozumiałością;
diametralnie - całkowicie odmienny w stosunku do czegoś, zupełnie różny, przeciwstawny;
opresja - trudna, niebezpieczna, kłopotliwa sytuacja, związana z poczuciem zagrożenia.
2 5 2