W zawodach sportowych między klasą 4A i 4B jedną z konkurencji był rzut piłeczką palantową.Pan Jan organizator zawodów, rozdał uczniom kilkanaście piłeczek w ten sposób, że klasa 4A otrzymała połową z nich i jeszcze jedną piłeczkę.Otrzymane piłki uczniowie z 4A rozdzielili między siebie tak, że dziewczęta dostały połowę piłeczek i jeszczę jedną piłeczkę, a chłopcy tylko 3 piłeczki. Ile piłeczek przyniósł Pan Jan na zawody?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:00:08+01:00
4a - dostała 7
4b - dostała 6
Pan Jan w takim razie przyniósł 13 piłeczek
2 5 2
2010-03-24T18:01:49+01:00
IVa - dostała 7
IVb - dostała 6
pan jan przyniósł 13 piłeczek
2 5 2