Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T17:53:21+01:00
Dzieci bawiacych sie jest 80%
reszta to 6 dzieci

6dzieci to 20% a wiec 100% to 30
wszystkich dzieci jest 30
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T17:53:58+01:00
X-WSZYSTKIE DZIECI
0,5x-gra w piłkę
0,2x-gra w gumę
0,1x-biega i krzyczy
6-bawi się w piaskownicy
0,5x+0,2x+0,1x+6=x
0,8x-x=-6
-0,2x=-6 :0,2
x=30
na placu jest 30 dzieci
1 5 1
2010-03-24T17:55:13+01:00
100% - x
20% - 6
600%= 20%x /20
x= 30
1 5 1