Francuski- proszę o bardzo szybkie przetłumaczenie
Otylia Jędrzejczak- polska pływaczka, mistrzyni olimpijska.
Ona zdobyła złoty medal stylem motylkowym na 200 metrów i dwa razy srebrny medal- raz stylem motylkowym na 100 metrów, a drugi raz stylem dowolnym na 400 metrów na igrzyskach olimpijskich w Atenach.Klub Otylii Jędrzejczak to AZS AWF Warszawa

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:15:56+01:00
Otylia Jedrzejczak-nageur polonais, champion olympique.
Elle a remporté la médaille d'or au 200 mètres papillon et la médaille d'argent à deux reprises une fois sur le papillon 100 mètres, et le freestyle seconde fois à 400 mètres aux Jeux olympiques de Atenach.Klub Otylia Jedrzejczak est AZS AWF Varsovie
2010-03-24T18:37:48+01:00
Otylia Jedrzejczak-nageur polonais, champion olympique.
Elle a remporté la médaille d'or au 200 mètres papillon et la médaille d'argent à deux reprises une fois sur le papillon 100 mètres, et le freestyle seconde fois à 400 mètres aux Jeux olympiques de Atenach.Klub Otylia Jedrzejczak est AZS AWF Varsovie.